دانلود آهنگ جدید احسان الدین معین به نام مجبور

دانلود آهنگ جدید احسان الدین معین به نام مجبور

دانلود آهنگ جدید احسان الدین معین به نام مجبور

دانلود آهنگ جدید احسان الدین معین به نام مجبور

دانلود آهنگ جدید احسان الدین معین به نام مجبور

دانلود آهنگ جدید احسان الدین معین به نام مجبور
دانلود آهنگ جدید احسان الدین معین به نام مجبور
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
موضوعات
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
نویسندگان
جستجو
جدید ترین مطالب
امکانات جانبی
تبلیغات
دانلود آهنگ جدید احسان الدین معین به نام مجبور

متن آهنگ جدید و بسیار زیبای احسان الدین معین به نام مجبور

یه احساسی بهت دارم / که از احساس من دوره

می خوام بی اعتنا باشم / ولی قلبم نمیذاره

نمیدونی چقد خوبه / فقط ا ز عشق تو خوندن

غم دلتنگیه عشقو / اسیر نگاه تو بودن

یه احساسی بهت دارم / که توی قلب هیچکس نیست

حتی وقتی پیشم هستی / انگار دلتنگیم بس نیست

یه احساسی بهت دارم / که یه عمره ازم دوره

می خوام درکش اما / دلم میگه که مجبوره

تکست آهنگ جدید و بسیار زیبای احسان الدین معین به نام مجبور

نمیدونی چق خوبه یکی دنیای تو باشه / به شوق دیدن چشمات بیخود هر صبح از خواب پاشه

بمون با من بمون با من / میدونی که دوست دارک

بهت قول میدم تورو / تنهات نمیذارم

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320                                               دانلود آهنگ با کیفیت 128



تعداد بازديد : 491
شنبه 21 دی 1392 ساعت: 23:16
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
تبادل لینک هوشمند
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
آخرین نظرات کاربران